کانون حقوق بشر ایران، بازتاب خبرها و صدای کلیه زندانیان با هر عقیده و مرام و مسلک از ترک و لر و بلوچ و عرب و کرد و فارس

زندانی سیاسی علی مقصدجو، محرومیت از رسیدگی پزشکی


۹ خرداد, ۱۴۰۳دسته‌بندی حقوق بشر


بیماری‌های زندانی سیاسی علی مقصدجو به دلیل شکنجه و شرایط بد زندان تشدید شده است. وی از ناحیه کمر و زانو مشکلات جدی دارد و نیازمند اعزام به مراکز درمانی خارج از زندان برای معالجه می‌باشد

به گزارش کانون حقوق بشر ایران، چهارشنبه ۹خردادماه ۱۴۰۳، به دستور مقامات زندان، زندانی سیاسی علی مقصدجو از رسیدگی پزشکی محروم شده است. این زندانی سیاسی در حال گذران محکومیت یک‌سال و نیم خود در زندان اوین می‌باشد. بیماری علی مقصدجو به دلیل شکنجه و شرایط بد زندان تشدید شده است. وی از ناحیه کمر و زانو مشکلات جدی دارد و نیازمند اعزام به مراکز درمانی خارج از زندان برای معالجه می‌باشد. مقامات زندان به منظور تشدید فشار بر وی و شکنجه بیشتر از ادامه درمان و رسیدگی‌های پزشکی وی را محروم کرده‌اند.

افشای اسامی ۹۰۰ پاسدار قاتل شلیک‌کننده به مردم در اعتراضات – بزودی در سایت کانون حقوق بشر ایران

ابقای قالیباف در مقام ریاست مجلس، اولین بازتاب بی‌تعادلی در درون حکومت

با ارسال هرگونه اطلاعات در این زمینه به ما کمک کنید تا صدای زندانیان باشیم

لطفا هرگونه اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید

زندان های ایران - زندان اوین

زندان اوین

محرومیت از حق دسترسی به وکیل انتخابی

زندانی سیاسی علی مقصدجو در پانزدهم تیرماه ۱۴۰۱ توسط ماموران امنیتی بازداشت و به بازداشتگاه وزارت اطلاعات در زندان اوین موسوم به بند ۲۰۹ منتقل شد. وی پس از پایان بازجویی و تفهیم اتهام در شعبه یک دادسرای ناحیه ۳۳ تهران تفهیم اتهام شد و پرونده وی به دادگاه انقلاب تهران ارجاع شد. وی اواخرمهرماه ۱۴۰۱ با تودیع وثیقه آزاد شد. او در دوران بازجویی از حق دسترسی به وکیل انتخابی محروم بوده است.

محاکمه توسط قاضی صلواتی

زندانی سیاسی علی مقصدجو درشعبه پانزدهم دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی، بابت اتهام تبلیغ علیه نظام، اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور و جمع‌آوری اطلاعات طبقه‌بندی شده به ۲سال حبس محکوم شد. این حکم در نهایت به ۱.۵سال تقلیل یافت.

زندانی سیاسی علی مقصدجو پس از احضار در تاریخ ۳تیر ۱۴۰۲، در شعبه اجرای احکام دادسرای ناحیه ۳۳تهران بازداشت و به زندان اوین منتقل شد

علی مقصدجو متاهل، پدر ۲فرزند و کارمند اخراجی بخشداری قرچک است. 

کانون حقوق بشر ایران را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
تلگرام / توییتر / اینستاگرام / یوتیوب / فیسبوک

اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نوشته‌های پر بیننده

بایگانی وبلاگ

بازدید وبلاگ