کانون حقوق بشر ایران، بازتاب خبرها و صدای کلیه زندانیان با هر عقیده و مرام و مسلک از ترک و لر و بلوچ و عرب و کرد و فارس

بازداشت کامیار بامداد به دلیل انتشار استوری


۶ خرداد, ۱۴۰۳دسته‌بندی حقوق بشر

صبح روز شنبه ۵خرداد‌ماه ۱۴۰۳ هنرمند معترض کامیار بامداد، تحت فشارهای وارده توسط دادستانی خود را به دفتر دادستانی معرفی و در جا بازداشت شد

به گزارش کانون حقوق بشر ایران، یک‌شنبه ۶خردادماه ۱۴۰۳، به دستور شورای تامین استان گیلان، حکم بازداشت کامیار بامداد اجرا شد. طی روزهای گذشته، ماموران اطلاعات سپاه گیلان به دستور دادستان استان گیلان، به منزل آقای کامیار بامداد هجوم برده که وی را دستگیر کنند. به دلیل نبود وی در منزل ماموران اطلاعات سپاه، خانواده وی را تحت فشار قرار دادند تا وی خود را به دادستانی معرفی نماید.


صبح روز شنبه ۵خرداد‌ماه ۱۴۰۳ هنرمند معترض کامیار بامداد، تحت فشارهای وارده توسط دادستانی خود را به دفتر دادستانی معرفی و در همان محل بازداشت شد. به دستور شورای تامین استان گیلان قرار بازداشت موقت یک ماهه برای وی صادر شده است. کامیار بامداد روز یک‌شنبه ۶خرداد ۱۴۰۳، به زندان ضیابر منتقل شد.

محکومیت ژینا مدرس گرجی به ۲۱ سال زندان

انتقال زندانی سیاسی جمشید عزیزی به زندان لاکان رشت

با ارسال هرگونه اطلاعات در این زمینه به ما کمک کنید تا صدای زندانیان باشیم

لطفا هرگونه اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید

کامیار بامداد کمدین، ایرانی است. وی متولد دهه هفتاد است که سالهاست در تولید ویدیوهای طنز در اینستاگرام فعالیت داشته است. گفته می‌شود علت بازداشت وی انتشار استوری در اینستاگرام است که در حاثه مرگ رئیسی نگرانی اصلی‌اش صدمه ندیدن درخت‌ها می‌باشد.


بازداشت کامیار بامداد به دلیل انتشار استوری

خوشحالی مردم از مرگ ابراهیم رئیسی

با مرگ ابراهیم رئیسی در حادثه سقوط هلی‌کوپتر، مردم ایران در فضای مجازی خوشحالی خود از این حادثه را نشان دادند. این خوشحالی به حدی بود که سران حکومت در وحشت از گسترش این وضعیت اقدام به صدور اطلاعیه و تهدید مردم کردند.


محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور با صدور بخشنامه‌ای به همه دادستان‌های انقلاب و عمومی، از آنها خواست با افرادی که با سو استفاده از فضای مجازی باعث مشوش شدن اذهان عمومی شده و ابراز خوشحالی می‌کنند برخورد سریع‌، شدید و بازدارنده داشته باشند.


کانون حقوق بشر ایران را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: 

تلگرام / توییتر / اینستاگرام / یوتیوب / فیسبوک

اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نوشته‌های پر بیننده

بایگانی وبلاگ

بازدید وبلاگ