کانون حقوق بشر ایران، بازتاب خبرها و صدای کلیه زندانیان با هر عقیده و مرام و مسلک از ترک و لر و بلوچ و عرب و کرد و فارس

افشای اسامی ۲۷۰ پاسدار قاتل شلیک‌کننده به مردم در اعتراضات قم + سند PDF


۱۲ خرداد, ۱۴۰۳دسته‌بندی افشای شکنجه گران

https://youtu.be/D5PswGoeuhY

لیست اسامی و مشخصات ۲۷۰ تن از پاسداران قاتل در استان قم که در اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ به سمت مردم شلیک می‌کردند + سند PDF


در این لیست اسامی و مشخصات ۲۷۰ پاسدار قاتل که در جریان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ در استان قم به سوی مردم شلیک کرده‌اند منتشر می‌شود. این لیست شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام پدر، نام یگان و نام استانی که آن یگان در آن مستقر و انجام ماموریت می‌کرده توسط کانون حقوق بشر ایران منتشر شده است. همچنین در شماره‌های آینده وبسایت رسمی کانون حقوق بشر ایران، لیست‌های اسامی و مشخصات پاسداران قاتل سایر استان‌ها که در مجموع بالغ بر ۹۰۰ تن می‌باشد منتشر خواهد شد.

هرگونه اطلاعات دیگری از این پاسداران و قاتلانی که خون مردم را در کف خیابان‌ها بر زمین ریخته شامل: عکس، آدرس منزل مسکونی بصورت دقیق (شهر-خیابان – کوچه – پلاک)، شماره تلفن موبایل و آدرس محل کار را اگر در اختیار دارید برای ادمین تلگرام کانون حقوق بشر ایران، (@MaryamHashemai) ارسال کنید

در سرکوب اعتراضات مردمی از دی ۹۶ تا اعتراضات سراسری ۱۴۰۱، نیروهای امنیتی و پاسداران در لباس شخص نقش عمده‌ای را ایفا کردند. در بسیاری از موارد، نیروهای امنیتی که شامل پاسداران، بسیجی‌ها و ماموران نیروی انتظامی بودند به سمت مردم شلیک مستقیم کرده و حداقل ۷۵۰ جوان در اثر این شلیک‌ها کشته و عده بسیار زیادی نیز زخمی شده و یا چشم خود را از دست داده‌اند.

در این مجموعه لیست‌ها اسامی و مشخصات ۹۰۰ تن از پاسدارانی که به سمت مردم شلیک‌ کرده‌اند آمده است. این افراد در سرکوب خیابانی مردم ایران و فرزندان آزادی‌خواه آنها نقش مستقیم و میدانی داشته‌اند.

بخش اول – اسامی ۲۷۰ پاسدار قاتل در اعتراضات قم

اسامی ۲۷۰ پاسدار قاتل در اعتراضات قم

کانون حقوق بشر ایران، لیست هر استان را به ترتیب در سایت و شبکه های اجتماعی کانون جهت اطلاع مردم ایران منتشر می‌کند.

از عموم مردم ایران، افراد و ارگان‌هایی که اطلاعات بیبشتری از این افراد دارند، درخواست می کنیم که آن را در اختیار کانون حقوق بشر ایران قرار دهید تا این جنایتکاران را در پیشگاه مردم ایران افشا و معرفی کنیم.

هرگونه اطلاعات دیگری از این پاسداران و قاتلانی که خون مردم را در کف خیابان‌ها بر زمین ریخته شامل: عکس، آدرس منزل مسکونی بصورت دقیق (شهر-خیابان – کوچه – پلاک)، شماره تلفن موبایل و آدرس محل کار را اگر در اختیار دارید برای ادمین تلگرام کانون حقوق بشر ایران، (@MaryamHashemai) ارسال کنید.

افشای اسامی ۹۰۰ پاسدار قاتل اعتراضات کانون حقوق بشر ایران

یک پاسدار در حال شلیک مستقیم به معترضین در تهران


شلیک پاسـداران نقض ابتدایی‌ترین حقوق بشر

شلیک نیروهای امنیتی به معترضان در قیام 1401، تنها یکی از موارد متعدد نقض حقوق بشر توسط جمهوری اسلامی بود. این اقدامات خشونت‌بار، دیگر بار نشان داد که رژیم جمهوری اسلامی برای بقای خود، آماده انجام هر جنایتی است.

در میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی آمده است، هیچ کس نمی‌تواند حق حیات دیگری را به طور خودسرانه از او سلب کند. در ماده ۶ کنوانسیون منع شکنجه و مجازات‌های غیرانسانی نیز تاکید می‌کند: استفاده از گلوله‌های واقعی و سلاح‌ علیه معترضان غیرمسلح، نقض آشکار حق حیات و حقوق انسانی می‌باشد.

با توجه به این مجموعه لیست ۹۰۰ نفره شواهد موجود، جنایات انجام شده توسط نیروهای امنیتی ایران، به خصوص پاسداران، نه تنها نقض قوانین داخلی ایران، بلکه نقض فاحش حقوق بشر و جنایات علیه بشریت نیز محسوب می‌شود. فرماندهان سپاه که دستور شلیک به معترضان را صادر کرده‌اند یا از این اقدامات آگاه بوده‌اند و اقدامی برای جلوگیری از آنها انجام نداده‌اند، از نظر کیفری مسئول جنایات ارتکابی توسط زیردستان خود بوده و بایستی در دادگاه‌های جزایی محاکمه شوند.

جامعه جهانی باید در قبال این جنایات سکوت نکند و با استفاده از تمام ابزارهای موجود، از جمله تحریم‌ها، خواهان تحقیقات مستقل و بی‌طرفانه و همچنین محاکمه عاملان این جنایات شود.

لیست اسامی و مشخصات ۲۷۰ پاسدار قاتل در قم

https://iranhrs.org/wp-content/uploads

دانلود سند PDF  لیست پاسداران قاتل

با ارسال هرگونه اطلاعات ما را در افشای جانیان، قاتلان و ناقضان حقوق بشر یاری رسانید

لطفا هرگونه اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید 

کانون حقوق بشر ایران را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
تلگرام / توییتر / اینستاگرام / یوتیوب / فیسبوک

اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نوشته‌های پر بیننده

بایگانی وبلاگ

بازدید وبلاگ