کانون حقوق بشر ایران، بازتاب خبرها و صدای کلیه زندانیان با هر عقیده و مرام و مسلک از ترک و لر و بلوچ و عرب و کرد و فارس

بازداشت و بی‌خبری ۱۰۰ روزه زندانی بلوچ شعیب دشتی

۲۵ خرداد, ۱۴۰۳دسته‌بندی حقوق بشر

زندانی بلوچ شعیب دشتی روز ۱۷اسفندماه ۱۴۰۲، به همراه ۲مسافرخارجی از شیراز به سمت چابهار در حرکت بود که در ۲راهی کهیر توسط نیروهای اطلاعات سپاه بازداشت شد

به گزارش کانون حقوق بشر ایران، جمعه ۲۵خرداد ۱۴۰۳، صد روز از بازداشت و بی‌خبری از زندانی بلوچ شعیب دشتی می‌گذرد. زندانی بلوچ شعیب دشتی روز ۱۷اسفند ۱۴۰۲، در ۲راهی کهیر در محور کنارک به چابهار توسط نیروهای اطلاعات سپاه بازداشت و زندان چابهار منتقل شد. وی در ادامه به زندان مرکزی زاهدان منتقل شده و از زمان بازداشت تا کنون اطلاعی از سرنوشت وی در دست نیست.

پوریا و شجاع منتی، ۲برادر زندانی سیاسی عقیدتی، بازداشت و انتقال به مکان نامعلوم

پیام سهیل عربی، سیرک انتخابات تنها سیرکیه که خنده دار هم نیست!

بازداشت در مسیر بازگشت از شیراز به چابهار

زندانی بلوچ شعیب دشتی روز ۱۷اسفندماه ۱۴۰۲، به همراه ۲مسافرخارجی از شیراز به سمت چابهار در حرکت بود که در ۲راهی کهیر توسط نیروهای اطلاعات سپاه بازداشت شد. این بازداشت بدون ارائه حکم قضایی و تفیهم اتهام صورت گرفت.

با ارسال هرگونه اطلاعات در این زمینه به ما کمک کنید تا صدای زندانیان باشیم

لطفا هرگونه اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید

دو مسافر خارجی وی اهل پاکستان بوده و به صورت قانونی وارد کشور شده بودند. آنها قبل از دستگیری از چابهار به شیراز جهت کاشت مو رفته و در بازگشت توسط ماموران اطلاعات سپاه به همراه شعیب دشتی بازداشت می‌شوند. آنها ابتدا به زندان چابهار منتقل و سپس به زندان مرکزی زاهدان منتقل شده بودند.

زندانی بلوچ شعیب دشتی، ۲۸ ساله، فرزند اسماعیل، متاهل و دارای یک فرزند خردسال است وی اهل سرباز و ساکن در شهرستان کنارک می‌باشد.

شعیب دشتی سرپرست خانواده خود و مادر و خواهران و برادانش بوده است. وی تنها نان‌آور خانواده بوده و با بازداشت ۱۰۰روزه خانواده فقیر آنها در وضعیت بد معیشتی قرار دارند. بازداشت و بی‌خبری ۱۰۰ روزه از وی باعث نگرانی شدید خانواده‌اش شده است. 

کانون حقوق بشر ایران را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
تلگرام / توییتر / اینستاگرام / یوتیوب / فیسبوک

اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نوشته‌های پر بیننده

بایگانی وبلاگ

بازدید وبلاگ