کانون حقوق بشر ایران، بازتاب خبرها و صدای کلیه زندانیان با هر عقیده و مرام و مسلک از ترک و لر و بلوچ و عرب و کرد و فارس

اصرار قاضی زاده هاشمی بر ادامه راه رئیسی

۱ تیر, ۱۴۰۳دسته‌بندی گزارش ویژه

تاکید قاضی زاده هاشمی بر ادامه راه رئیسی، در سرکوب و غارت!

با توجه به وضعیت اقتصادی در ایران و تورم افسارگسیخته، قاضی زاده هاشمی تنها می‌تواند وعده ادامه راه سرکوب و کشتاری که رئیسی در آن دست داشت، را بدهد. راه رئيسی، یعنی کشتار صدها نفر از جوانان و زنان و دختران معترض در کف خیابان مانند قیام سراسری سال ۱۴۰۱ و نزدیک به هزار زندانی اعدام شده در دوران ریاست جمهوری‌اش!

سیرک انتخابات در حالی جریان دارد که مردم بی‌تفاوت به وعده‌های کاندیداها در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات اقتصادی و گذران زندگی هستند که منشا اصلی آن سرکوب اجتماعی، سیاسی سران این حکومت و غارتگری‌های اقتصادی توسط سپاه پاسداران می باشد که بر زندگی مردم چنگ انداخته است. سیرک انتخاباتی نه تنها برای مردم خنده‌دار نیست، بلکه مهوع و چندش‌آور است. مردم رقابت بر سر جانشینی جلادی که در قتل پدر، مادر، خواهر و برادران‌شان شرکت داشته را جدی نگرفته و با نه خود این انتخابات را مانند سایر انتخابات‌های این حکومت، تحریم خواهند کرد.

اصرار قاضی زاده هاشمی بر ادامه راه رئیسی

در حالی که برخی از کاندیداها سعی در فاصله‌ گرفتن از خرابکاری‌های دولت رئیسی می کنند، قاضی زاده هاشمی در یک عقب‌ماندگی سیاسی اصرار بر ادامه راه رئیسی کرده، به وعده دروغین رئیسی برای ساخت سالی یک میلیون مسکن اشاره کرده و می‌گوید:

«بنده به عنوان دنباله ادامه دهنده راه شهید رئیسی و کسی که خودش را متعهد می‌داند تعهداتی که بر گردن شهید رئیسی عزیز ما بوده حتما این دو میلیون و ۴۰۰ هزار خانه را ما به اتمام می‌رسانیم»!

اصرار بر وعده غیرعملی رئیسی برای ساخت یک میلیون مسکن نشان‌دهنده پایین بودن سطح علمی وی در مباحث اقتصادی است. باید در نظر داشت که ساخت این میزان مسکن به هیچ عنوان در توان اقتصادی این حکومت نیست.

باید به یاد داشته باشیم که رئیسی، پیش‌تر عضو هیأت مرگ و کشتار و قتل عام ده‌ها هزار تن از زندانیان سیاسی در سال ۱۳۶۷ و هزاران هزار دستگیری و بازداشت و زندانی است. راه رئیسی یعنی راه انداختن گشت ارشاد و سرکوب زنان در کف خیابانها با توهین و خشونتی بی مانند که قلب هر انسانی را به درد می‌آورد. دیدن این صحنه‌ها این سوال را بارها بر ذهن هر بیننده‌ای متبادر می‌کند که آیا در دوران بربریت بسر می‌بریم یا در قرن بیست و یکم هستیم؟ اما متاسفانه این فجایع در ایران در حال رخ دادن است.

اینها بخشی از کارنامه رئیسی است که در خدمت ولایت فقیه انجام داد. حالا قاضی زاده هاشمی می‌گوید ادامه دهنده راه او است و میخواهد به مردم خانه بدهد؟! که بیشتر شبیه به یک جوک است.

قاضی زاده هاشمی در جای دیگر به تدارکاتچی بودن خود و سایر کاندیداها اشاره کرده و در رابطه با سرسپردگی همه آنها به خامنه‌ای می‌گوید:

«همه ما جز یک سیستم هستیم، یک بزرگ‌تر داریم، یک سیاست‌گذار داریم یک کسی داریم که روابط بین ما رو اصلاح می‌کنه و دستورات او رو هم باید جاری و ساری بکنیم».

این تنها حرف جدی و واقعی است که توسط قاضی زاده هاشمی عنوان شده است. با نگاهی به وعده‌های انتخاباتی این افراد می‌توان به قلابی بودن انتخابات پی برد. وعده‌های دروغینی که دیگر کسی را فریب نخواهد داد و تنها زمینه‌ساز تمسخر مردم است. خامنه‌ای پس از مرگ رئیسی هیچگاه به تعادل قبلی برنخواهد گشت. مردم نیز مترصد فرصت برای آغاز قیام‌هایی بزرگتر و رادیکال‌تر از ۱۴۰۱ می‌باشند.

کانون حقوق بشر ایران را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
تلگرام / توییتر / اینستاگرام / یوتیوب / فیسبوک

اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نوشته‌های پر بیننده

بایگانی وبلاگ

بازدید وبلاگ