کانون حقوق بشر ایران، بازتاب خبرها و صدای کلیه زندانیان با هر عقیده و مرام و مسلک از ترک و لر و بلوچ و عرب و کرد و فارس

زندانی سیاسی ابراهیم خلیل صدیقی همدانی وخامت وضعیت جسمی در سی و هفتمین روز اعتصاب غذا

۲۷ خرداد, ۱۴۰۳دسته‌بندی حقوق بشر

زندانی سیاسی ابراهیم خلیل صدیقی همدانی که از اواخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با دوختن لبهای خود اقدام به اعتصاب غذا نموده است. این اعتصاب غذا در اعتراض به فشارهای غیرانسانی مسئولین زندان علیه او و فرزندش که او نیز در زندان نقده محبوس است می‌باشد

به گزارش کانون حقوق بشر ایران، یک‌شنبه ۲۷خردادماه ۱۴۰۳، بنا به گزارش‌های دریافتی زندانی سیاسی ابراهیم خلیل صدیقی همدانی از اواخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با دوختن لبهای خود اقدام به اعتصاب غذا نموده است. این اعتصاب غذا در اعتراض به فشارهای غیرانسانی مسئولین زندان علیه او و فرزندش که او نیز در زندان نقده محبوس است می‌باشد. وی هم اکنون سی و هفتمین روز اعتصاب خود را پشت سر می‌گذارد

بنا بر همین گزارشات فشارخون زندانی سیاسی ابراهیم خلیل صدیقی همدانی به شدت افت کرده و به سطح ۶ رسیده و قند خون او نیز ۵۴ می‌باشد.

زندانی سیاسی میثم دهبان‌زاده، ممانعت از روند درمان توسط مقامات زندان قزلحصار

تبادل حمید نوری قاتل زندانیان سیاسی با ۲ گروگان زندانی

با ارسال هرگونه اطلاعات در این زمینه به ما کمک کنید تا صدای زندانیان باشیم

لطفا هرگونه اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید

زندانی سیاسی ابراهیم خلیل صدیقی همدانی، ۶۶ ساله، مبتلا به دیابت در شرایط وخیمی در زندان خوی زندانی است. او مبتلا به بیماری‌های مختلف مبتلا شده است. چندی پیش به دلیل پیشرفت بیماری دیابت، ۲انگشت پایش را در عمل جراحی قطع کردند.

حمله ماموران و زندانیان اجیر شده به زندانی سیاسی ابراهیم خلیل صدیقی همدانی

پیش از این، در روز پنج‌شنبه ۲۴اسفندماه ۱۴۰۲ نیروهای گارد زندان خوی با یورش به بند زندانیان سیاسی، همه وسایل زندانی سیاسی ابراهیم خلیل صدیقی همدانی را تخریب کردند. این یورش به فرمان رئیس زندان حسن قنبرلو انجام شد. دراین یورش همه وسایل زندانی سیاسی ابراهیم خلیل همدانی تخریب و از بین برده شد.

در ادامه شکنجه و آزار زندانی سیاسی ابراهیم خلیل صدیقی همدانی، روز یک‌شنبه ۲۷ اسفند نیز چند زندانی معلوم‌الحال که در خدمت مدیر داخلی زندان جواد قره‌ضیاالدین هستند به او حمله کرده و اقدام به کتک زدن این زندانی کردند.

در حال حاضر، با توجه به بیماری‌های متعددی که این زندانی سیاسی به آن مبتلا است، وضعیت جسمی او بر اثر اعتصاب غذای طولانی رو به وخامت نهاده و جانش در معرض خطر مرگ است.

کانون حقوق بشر ایران، از عموم نهادهای حقوق بشری خواهان دخالت فوری برای رسیدگی فوری پزشکی و درمانی و آزادی هر چه سریع‌تر او از زندان است. 

کانون حقوق بشر ایران را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
تلگرام / توییتر / اینستاگرام / یوتیوب / فیسبوک

اشتراک:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نوشته‌های پر بیننده

بایگانی وبلاگ

بازدید وبلاگ